Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití mobilních zařízení v chemickém vzdělávání
Švehla, Martin ; Šmejkal, Petr (vedoucí práce) ; Teplý, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřená na problematiku využívání mobilních zařízení v chemickém vzdělávání. Popisuje jednotlivá mobilní zařízení, včetně různých operačních systémů a technologií a ukazuje obrovský potenciál, který mohou tyto přístroje přinést do školství. Obsahuje také přehled existujících vzdělávacích programů s chemickou tematikou na mobilních zařízeních. Součástí práce bylo vytvoření vlastního podpůrného programu Chemický pomocník pro mobilní zařízení, který je využitelný v chemickém vzdělávání, v laboratoři ale také v běžném životě.
Vzdělávací projekt Sacharidy Projektová výuka v chemii na gymnáziu
Šedivá, Renata ; Šulcová, Renata (vedoucí práce) ; Součková, Danuše (oponent)
Univerzita Karlova v Praze - Přírodovědecká fakulta Katedra učitelství a didaktiky chemie Albertov 3, 128 40 Praha 2, Česká republika Vzdělávací projekt Sacharidy Projektová výuka v chemii na gymnáziu Bc. Renata Šedivá sedivarenata@gmail.com Předkládaná diplomová práce je návrhem výukového projektu Sacharidy zařaditelného do výuky třetího ročníku čtyřletého gymnázia nebo odpovídajícího ročníku gymnázia víceletého. Nejprve je uvedena rešerše literárních zdrojů týkajících se problematiky projektového vyučování. Následuje zpracování výukového projektu Sacharidy, jehož produktem jsou vyučovací hodiny k tomuto tématu navržené, připravené a prezentované žáky. Návrh projektu obsahuje časový harmonogram projektu, zadání a metodiku k jednotlivým částem projektu (motivace, příprava vyučovacích hodin, laboratorní práce, prezentace vyučovacích hodin, závěrečné procvičování, test a reflexe), metodické poznámky a dokumentaci z realizace projektu na Gymnáziu ve Dvoře Králové nad Labem.
Využití mobilních zařízení v chemickém vzdělávání
Švehla, Martin ; Šmejkal, Petr (vedoucí práce) ; Teplý, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřená na problematiku využívání mobilních zařízení v chemickém vzdělávání. Popisuje jednotlivá mobilní zařízení, včetně různých operačních systémů a technologií a ukazuje obrovský potenciál, který mohou tyto přístroje přinést do školství. Obsahuje také přehled existujících vzdělávacích programů s chemickou tematikou na mobilních zařízeních. Součástí práce bylo vytvoření vlastního podpůrného programu Chemický pomocník pro mobilní zařízení, který je využitelný v chemickém vzdělávání, v laboratoři ale také v běžném životě.
Vzdělávací projekt Sacharidy Projektová výuka v chemii na gymnáziu
Šedivá, Renata ; Šulcová, Renata (vedoucí práce) ; Součková, Danuše (oponent)
Univerzita Karlova v Praze - Přírodovědecká fakulta Katedra učitelství a didaktiky chemie Albertov 3, 128 40 Praha 2, Česká republika Vzdělávací projekt Sacharidy Projektová výuka v chemii na gymnáziu Bc. Renata Šedivá sedivarenata@gmail.com Předkládaná diplomová práce je návrhem výukového projektu Sacharidy zařaditelného do výuky třetího ročníku čtyřletého gymnázia nebo odpovídajícího ročníku gymnázia víceletého. Nejprve je uvedena rešerše literárních zdrojů týkajících se problematiky projektového vyučování. Následuje zpracování výukového projektu Sacharidy, jehož produktem jsou vyučovací hodiny k tomuto tématu navržené, připravené a prezentované žáky. Návrh projektu obsahuje časový harmonogram projektu, zadání a metodiku k jednotlivým částem projektu (motivace, příprava vyučovacích hodin, laboratorní práce, prezentace vyučovacích hodin, závěrečné procvičování, test a reflexe), metodické poznámky a dokumentaci z realizace projektu na Gymnáziu ve Dvoře Králové nad Labem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.